Wednesday, June 29, 2011

KERINTING RAMBUT DEPAN

Sementara nk tunggu bos come back from meeting, aku layan blog jap...


tadi borak2 ngan Ralyna....tentang beliau dah bosan dengan gaya rambut sedia ada...katenye rimas dengan rambut ala2 middleton tak semenggah.....dan mahukan kelainan.....

beliau nk rebonding...ataupun, kalau jumpe kat internet cara2 nk buat rambut gulung cm bahulu gulung tu, dia tak jadi rebonding....good luck babe....

dulu, zaman korang ada tak fesyen kerinting rambut blah depan je, tang remos tu?? haa, dlu time aku kekecik ada....tringat masa tu aku darjah 4.....aku tak suke pun fesyen tu....tapi mak aku yang beria nk aku buat...sebab rambut dia pendek, so yg jadi mangsa rambut aku yg panjang ni lah...kerinting blah depan je...cm fesyen jeton smeon tu....favourite mak tu...tu pasal dlu aku ada rambut keringting depan....kelakar giler okey....time kecik2 tak pandai membantah ckp mak...ikut je pe yg mak suke...alahai....

tapi dlu, kawan saya sorang ni (nama dirahsiakan), siap request mama dia kerintingkan lagi....fesyen katenye time tu....hehehe....tapi bile dah besar, bile ingat balik, masing2 bantai gelak....tak boleh blah fesyen rambut cantu...HUAHAHAHA...


kau berani buat fesyen cantu skang?! cuba lah.....



6 comments:

Nava Krishnan said...

old fashion given a new trend.

Mama Mikhayl said...

hehehe.....maybe one day the trend come back....who knows.... ;)

auwcak said...

ahahaha....dulu trend tu tengah hebat siottt....ko tunggu le lagi seploh tahun sure ko gelak ngan fesyen sekarang ni

Mama Mikhayl said...

kan...fashion rebonding kene gelak, ko percaya tak?.....tah apa la fashion 10 tahun akan datang kan?

honeyberry said...

terase cam nk p wat rambut gak lah....

mr.curly said...

nah! amik rmbut wa ni sikit..hikhik

 
template by suckmylolly.com : background by Tayler : dingbat font TackODing