Saturday, June 4, 2011

QUEEN CONTROL


Kesian mak...nak jumpa cucu pun terbatas...sebulan skali pun susah  nk bermanja ngan cucu...kene minta izin plak tu swoh bawa cucu datang umah mak...kalau datang, sejam je dah nk balik...apekes? Sister in law aku mmg control giler anak dia tu...yang adik aku plak, mcm kene control je ngan bini...langsung tak bersuara kalau bini ckp pe, ikut je...

sayang bini pada2 lah...sian gak kat nephew aku...dibesarkan dalam budaya India....mmg la bini dia convert masuk Islam, tapi baby masih lagi dijaga oleh parents bini dia...dari lahir smp hari ni, belum lagi baby tu stay lama kat umah mak aku bila datang...belum pun buat kenduri kesyukurran ikut cara Islam...entahla..adik aku tak tegas dengan bini, tapi kalau dengan adik beradik, dia dah mcm bapak kitorang garang tak pasal2....aku harap, one day adik aku akan sedar, yang mak aku rindukan cucu dia...

3 comments:

_naJw@_~. said...

ade gak kea..isk3 terok2 kesian ur nephew tu..haishhh mesti cantik/hensem mix nih! :)

Mama Mikhayl said...

baby la hensem....ngan bapak dia...haha

IxoR@ said...

oh dah terbaca ni di tweet....

kite berdoalah semoga mereka diberi petunjuk....

:)

 
template by suckmylolly.com : background by Tayler : dingbat font TackODing