Wednesday, March 2, 2011

OPS SUSHI.


Dek kerana tekanan jiwa yang melampau-lampau petang ni, aku, anyssa , jiajen dan alia nak gi buat Ops Sushi pulak...

Kerenah birokrasi yang tidak adil buat kami membuak2 untuk memangkah PKR pada pilihanraya akan datang.....waahhhh, politik sangat.....kau orang tau tak? aku dah terasa mcm nk nyanyi lagu Tupac Amaru Shakur sambil buat gaya skali.....hahaha

Tak pe lah, rezeki Allah di mana-mana saja...kalau tak dapat tu, aku percaya, Allah ada yang terbaik buat makhluk2nya yang teraniaya seperti aku dan rakan2 seperjuangan...... ;)


Kawan2, jangan sedey....tak rock!! Jom bersushiking......

*sambil nyanyi...."gemuruh jiwaaaa, semangat membaraaa....dari puncak ingin ke angkasaa......"




-credit to google image-

6 comments:

Barry Allen said...

Kuat betul lu ni makan sushi ye? Gua seram tengok pak cik tu je.. keh keh keh..

Daria said...

pakcik tu pakcik tu la.....dia makan sushi yang tak bersih tu jadi lagu tu.....lu jgn buat onar ye menakutkan gua kat sini.....barryyyyyyyyy......siap lu!!

IxoR@ said...

wahhh memang semangat membara nak gi makan sushi. dari last week nak gi, tak gi gi gak...

makan sushi kat mana2 restoren sushi is my 1st experience tau. tak sabar nak rasa pengalaman tu...

so 'hampeh' kan... baru nak gi try! hahahaha...

Daria said...

try jgn tak try....semoga berjaya....wasabe pedas, jgn letak banyak....hahaha

auwcak said...

saboo yerkk...jangan makan bebanyak..pasni kang aku dengar ko meraung plak sebab gemoxx

Daria said...

ehehehe.......tu la skang pun dah meraung ni...help help....

 
template by suckmylolly.com : background by Tayler : dingbat font TackODing