Monday, July 25, 2011

ASTRO SUCKS!!! AGAIN N AGAIN!!

LEPAS GERAM

mmg tak guna betul lah si ASTRO ni.....mmg cekik darah....untung atas kesusahan org lain....vavi sgt....suke hati je charge service yang kite tak guna pun....aleh2 dlm bil ada extra charge package mustika....hape ko hengat aku suke sangat layan citer melayu? tolonglah...aku tak buat apa2 confirmation pun untuk terima package ko...mmg makan duit haram kan korang? tau ke tak dosa pahala makan duit haram ni? owwwhhh  yerrr, kepala ASTRO tu kan keturunan YENNA (maaf Kak Senduk, pinjam perkataan ni sat.....), mana la dia kire dosa pahala kan? ko tau nak kaut untung je....berapa ramai customer yang ko buat tipu helah ni...bukan main lagi putar belit...aku bukan racist, tapi aku mmg pantang org cuba amek kesempatan ni...


mmg lah package tu takat sepuluh hengget sebulan, tapi kalau dah 1000 orang kau tipu cara ni, berapa riban ko dapat keuntungan sebulan.....hamsap sgt.....dua bulan kot dia charge kat aku, tapi dua2 bulan tu aku tak dapat pun siaran tu...tanpa aku sedari, dia charge kat bill...pastu skang ni harga dah naik pulak.....dahla service cm cibai....time hujan je takde siaran....duit juta2 buat ape tah? nak kata peningkatan service, dari dlu smp skang sama je aku tgk....tak dapat la jek, ahkak nk teruskan penggunaan perkhidmatan jahanam ko ni lagi....secara automatic aku terminate service astro ni.......lebih baik aku layan basic tv je dah cukup...


bukan aku sorang je ckp ko ASTERUK.....ramai lagi pengguna yang terpedaya ngan ko ni....tolonglaaa....sangat teruk okey....banyak benda lagi aku nk complaint ni, tapi malas sebab terlalu marah dengan benda yg satu ni.....tribunal pengguna pun takleh buat apa2....kita buat aduan, sekadar aduan je lah....takde nye tindakan apa2....ko tunggu la smp tumbuh janggut pun, takde nye diambil tindakan...kalau depa amek tindakan, dah lama dah ASTRO kene saman juta2......

jek, kalau service ko tahap piramid teratas, takde lah org complaint!!



5 comments:

apek poyo said...

den pun paneh hati nih..punyo cilako betul...
apo pulak pengguna yg kono tanggung do punyo tax..sah cilako...kata nak boitkot...tp sonyap yo

Mama Mikhayl said...

apek, wa mmg terminate trus...takde wa nk bayar nye....wa tgk rancangan biasa sudah...dlu tadak astro, idup je masyarakat malaysia ni....

syiela said...

tak suka jugak siteruk ni.. semua pengguna tang. tapi asyik ulang tayang gambar yg sama...

Mama Mikhayl said...

ye la syila.....kaut keuntungan mcm ni, melampau sgt...

auwcak said...

tulleaaa.....kena kerap check bill statement yang datang tiap bulan kan...tak pepasal jer nak amik duit orang..hampagasss tolll

 
template by suckmylolly.com : background by Tayler : dingbat font TackODing