Friday, July 8, 2011

SAPU BERSIH!!

Ralyna dan aku dah!! tak siap kalau tak shopping.....kan?

Syabas bete syabas kerana berjaya meng'gila'kan ahkak...walaupun tengah2 poket gersang, pujukan manismu berjaya mencairkan hati ahkak yang sedia maklum senang diluluh ini....pasni kite sama2 puasa trus sambung smp bulan Ramadhan yer beb.....alahaiii...

hasilnya: 

sebuah handbag....murah je sebab sale!
tu kau belum tengok hasil shopping Ralyna tu.....meriah, uols......bukan leh caya tu, kalau tak diikat kaki tangannya tu, mau dia ikut si kakaknye pulak ke pusat membeli-belah lagi mlm ni....

ni baru dinamakan SAPU BERSIH!!.....


2 comments:

Deena Yasmin said...

waaa.... i like guess haa, ni baru btol sapu bersih.. :)

auwcak said...

ahahaha...beb, sesekali manjekan diri sendiri, nak tunggu orang lain manja kan mintak maaf laa...

 
template by suckmylolly.com : background by Tayler : dingbat font TackODing